Ai nevoie de ajutor?+40 745 611 091
Termeni și condiții
1. DEFINIȚII:
- Următorii termeni prevăzuți în Politică se definesc după cum urmează:
conținut | toate informațiile publicate pe website, care pot fi vizualizate sau accesate de Oaspeți, Utilizatori sau Clienți, prin utilizarea unui sistem informatic, precum și conținutul oricărei comunicări transmise de Companie către Oaspeții, Utilizatorii sau Clienți; |
client | Utilizatorul sau Oaspetele, persoană fizică, care are vârsta peste 16 ani, sau persoană juridică, care finalizează plasarea unei comenzi prin website; |
comandă | un document electronic comunicat de Client către Companie, prin website, prin care își manifestă intenția de achiziționare a unui produs publicat pe website; |
compania | TERMOHABITAT S.R.L., cu sediul social în comuna Pătrăuți, str. Aurel Vlaicu, nr. 1195B, județul Suceava, având punct de lucru în loc. Șcheia, str. Humorului, nr. 960, jud. Suceava, nr. înregistrare în registrul comerțului: J33 /822 /2012, CUI: 30688468; |
confirmare de comandă | un document electronic comunicat de Companie către Client, prin website și/sau email, prin care își manifestă acordul pentru vânzarea și, după caz, livrarea unui produs publicat pe website; |
cont | secțiunea din website ce poate fi accesată de Utilizatori, folosind o adresa de e-mail și o parola, prin intermediul căreia pot transmite comenzi și care conține informații despre Utilizator si istoricul interacțiunilor pe website (comenzi, facturi, etc.); |
contract | reprezintă contractul la distanță încheiat între Companie și Client, conform prezenților Termeni și Condiții, prin plasarea unei comenzi, respectiv acceptarea comenzii; |
coșul meu | secțiune din website care permite Oaspetelui sau Utilizatorului să adauge în coșul de cumpărături produse pe care doresc să le achiziționeze de pe website; |
oaspete | orice persoană fizică sau juridică care accesează conținutul website-ului; |
produs | produsele publicate pe website, comercializate de Companie; în continuare, prin referire la termenul produs, ne vom referi și la eventuale servicii accesorii prestate de Companie cu privire la respectivele produse, cum ar fi, dar fără a se limita la: consultanță achiziții, livrare produse, înlocuirea produselor neconforme, etc.; |
utilizator | orice persoană fizică, care are vârsta peste 16 ani, sau persoană juridică, care utilizează acest website în scopul de a se informa și/sau cumpăra produse; |
website | website-ul www.casainstalatorului.ro, deținut și administrat de Companiei. |
2. DATELE DE CONTACT ALE COMPANIEI:
- Datele de contact (corespondență) ale Companiei:
- adresă corespondență: Șcheia, str. Humorului, nr. 960, jud. Suceava (punct de lucru);
- număr telefon: 0745 611 091;
- email: admin@casainstalatorului.ro;
- formular contact: https://casainstalatorului.ro/contact.
3. ACCESUL LA WEBSITE:
- Compania este proprietarul și administratorul acestui website, care are ca scop promovarea și vânzarea produselor comercializate de Companie.
- Prin accesarea și utilizarea acestui website, consimțiți implicit la acceptarea Termenilor și Condițiilor de utilizare a website-ului fishandmore.ro (la care ne vom referi în cele ce urmează ca fiind ”Termeni și Condiții”), care reglementează relația dintre dumneavoastră, în calitate de Oaspete, Utilizator și/sau Client, și Companie în contextul utilizării website-ului și, după caz, plasării de comenzi prin website. În caz de dezacord, aveți dreptul de a întrerupe imediat navigarea pe acest website.
- În cursul utilizării acestui website, sunteți obligați să respectați legislația aplicabilă și să vă abțineți de la desfășurarea de activități de cracking, hacking sau alte acțiuni similare care ar putea compromite buna funcționare a website-ului, serverului sau securitatea informațiilor.
4. PLASAREA COMENZILOR:
- Plasarea comenzii se realizează de Oaspete / Utilizator prin parcurgerea următorilor pași:
- selectați produsele dorite și le adăugați în coșul de cumpărături, folosind opțiunea „adăugare în coș”;
- dacă doriți să adăugați mai multe produse în coș, folosiți opțiunea „continuă cumpărăturile”;
- după selectarea tuturor produselor dorite, în cazul în care nu aveți un cont pe website și nu doriți să vă creați unul, folosiți opțiunea ”comandă ca oaspete”;
- bifați câmpurile prin care vă dați acordul că acceptați Termenii și Condițiile, Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal și Politica de utilizare cookies ale Companiei;
- selectați, bifați și completați câmpurile cu informațiile necesare pentru emiterea facturii și livrării produselor (nume, prenume, email, datele de facturare, adresă livrare, mod livrare, mod plată, etc.);
- când doriți să finalizați comanda folosiți opțiunea „finalizează comanda”;
- după recepționarea comenzii plasate de dvs., Compania vă va răspunde prin comunicarea electronică a confirmării de comandă și facturii în contul dvs. și/sau adresa dvs. de
- Un produs adăugat în coșul de cumpărături este disponibil pentru achiziție atât timp cât există stoc disponibil și/sau campania de promovare este activă pentru produsul respectiv. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături fără finalizarea comenzii nu constituie o rezervare automată a produsului la prețul respectiv.
- În cazul în care comanda nu este finalizată, Oaspetele / Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Companie de urmărire a produselor aflate în coș prin primirea de comunicări comerciale din partea Companiei.
- În general, un produs rămâne în coșul de cumpărături până când este eliminat de către Oaspete / Utilizator. În cazul în care produsul adăugat în coșul de cumpărături nu mai este în stoc, Oaspetele / Utilizatorul va fi notificat în momentul accesării coșului de cumpărături despre noul statut al selectat, acesta putând fi eliminat automat din coșul de cumpărături.
- Prin finalizarea comenzii, Clientul declară că toate informațiile furnizate în vederea achiziției produselor sunt corecte și complete la data plasării comenzii.
- Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte să fie contactat de Companie prin email și telefonic, dar și prin orice alte mijloace de comunicare la distanță disponibile Companiei, în scopul executării contractului și comunicării de oferte comerciale.
- Compania își rezervă dreptul de a anula unilateral comanda plasată de Client, prin simpla comunicarea a unei notificări prealabile, fără a putea fi tras la răspundere, în următoarele cazuri:
- neîndeplinirea obligațiilor de plată de către Client, inclusiv pentru comenzi anterioare;
- informațiile furnizate de Client pe website sunt incomplete sau incorecte, împiedicând plata sau livrarea comenzii;
- Clientul nu comunică sau comunică eronat datele necesare livrării sau facturării;
- în trecut, Clientul a refuzat neîntemeiat recepția unor produse livrate de Companie, sau dacă, în mai multe ocazii, livrarea nu s-a putut efectua din culpa Clientului;
- în caz de forță majoră sau caz fortuit, dacă afectează Compania sau furnizorii săi:
- activitatea Clientului pe website este suspectă sau poate provoca daune de orice natură sau prejudiciază în orice mod Compania și/sau partenerii săi;
- În cazul în care Compania nu are suficiente produse pe stoc, poate livra Clientului, cu acordul acestuia, o cantitate mai mică de produse, urmând ca, dacă plata a fost făcute în avans, să ramburseze Clientului diferența în termen de 2 zile lucrătoare, calculat din ziua în care Compania a încasat plata. Acest termen poate fi modificat de condițiile e afaceri și raporturile dintre băncile utilizate de Clienți și Companiei.
5. PREȚUL ȘI PLATA PRODUSELOR:
- Prețurile produselor afișate în cadrul website-ului sunt exprimate în RON și conțin TVA, dacă în conținut nu se specifică altfel.
- Prețurile produselor sunt cele afișate pe website la momentul finalizării comenzii. Compania își rezervă dreptul de a modifica unilateral oricând prețul produselor pe website, fără niciun preaviz sau notificare.
- Prin efectuarea unei comenzi pe website, vă obligați irevocabil să plătiți contravaloarea produselor comandate.
- Compania va emite Clientului factură pentru produsele livrate. Factura va fi comunicată în format electronic, conform dispozițiilor legale în vigoare, la data emiterii confirmării de comandă, și tipărită, în format material, cu ocazia livrării produselor comandate.
- În situația în care un produs comandat și plătit de Client în avans nu poate fi livrat de Companie, aceasta va informa Clientul și va returna suma achitată, în termen de 2 zile lucrătoare, calculat din ziua în care Compania a încasat plata. Compania nu are responsabilitate pentru întârzierile cauzate de termenele și condițiile bancare ale părților.
- Compania poate oferi reduceri de preț suplimentare, în funcție de volumul de produse comandate de Client, sau prin organizarea unor promoții sau campanii comerciale, acestea fiind publicate exclusiv pe website.
6. LIVRAREA PRODUSELOR:
- Pentru moment, produsele comercializate de Companie sunt disponibile livrării exclusiv pe teritoriul României.
- Livrarea produselor se va efectua de Companie la adresa indicată de Client, prin mijloace de transport proprii sau prin curieri desemnați de acesta, Compania suportând riscul transportului.
- Cu titlu de excepție, livrarea se va efectua prin punerea produselor la dispoziția la sediul/punctul de livrare a Companiei, care va prelua produsele prin mijloace de transport proprii sau prin curieri desemnați de acesta, Cumpărătorul suportând riscul transportului.
- Costurile transportului sunt suportate de către Client și variază în funcție de distanța livrării, greutate, dimensiunea și de numărul de colete.
- Cu titlu de excepție, Compania își asumă costurile transportului în alte situații punctuale, în cadrul unor promoții sau campanii comerciale, sau dacă Clientul plasează comenzi pentru produse periodic și/sau într-un volum mare.
- Termenul de livrare a produselor de către Companie la adresa Clientului, pentru produsele aflate pe stoc, este de 1 zi lucrătoare, pe raza jud. Suceava, și de 2 zile lucrătoare, în restul teritoriul țării, calculat de la data emiterii confirmării de comandă. Termenul de livrare a produselor la sediul Companiei, prin punerea la dispoziția Companiei, este de cel mul 1 zi lucrătoare de la data emiterii confirmării de comandă.
- Pentru produse care nu se află pe stoc, sau produse comandate sau confecționat special pentru Client, Compania și Clientul vor stabili de comun acord termene speciale de livrare.
- Produsele vor fi însoțite de factură, documente de transport și, în funcție de natura produsului, certificate garanție, sau alte documente de calitate, origine sau conformitate, conform dispozițiilor legale aplicabile.. Suplimentar, Compania poate include în colet materiale publicitare pentru promovarea unor produse, evenimente, promoții campanii, concursuri, sau alte asemenea, proprii sau ale unor terți parteneri.
7. RECEPȚIA PRODUSELOR:
- La momentul livrării produselor, Clientul va efectua recepția cantitativă și calitativă și poate reclama eventualele lipsuri cantitative sau neconformități (deficiențe) vizibile ale produselor, sub sancțiunea decăderii. În cazul în care livrarea se efectuează prin curier la adresa Clientului, reclamațiile vor cuprinde în mod obligatoriu fotografii sau alte dovezi, precum și datele necesare identificării produselor.
- Clientul are dreptul de a respinge recepția produselor în cazul livrării unor produse ce prezintă deficiențe calitative, costurile returului urmând a fi suportate de Companie. În asemenea cazuri, Compania are obligația de a repara sau înlocui produsele în termen de 30 zile lucrătoare. În cazul în care produsele nu pot fi reparate sau înlocuite în termen, Clientul poate anula comanda și, după caz, poate solicita rambursarea prețului achitat în avans, sau va stabili împreună cu Compania un alt termen de livrare pentru produsele înlocuitoare.
- În cazul constatării de deficiențe cantitative minore, care nu împiedică utilizarea produselor livrate, Clientul va efectua recepția cantitativă, cu mențiuni. În asemenea cazuri, Compania are obligația de a livra cantitatea de produse lipsă în termen de maxim 2 zile lucrătoare, în cazul produselor aflate pe stoc. În cazul în care produsele nu se află pe stoc, Clientul poate solicita rambursarea proporțională a prețului achitat în avans, sau va stabili împreună cu Compania un alt termen de livrare pentru produsele lipsă.
- În cazul în care lipsurile cantitative sunt majore și afectează utilizarea produselor livrate, Clientul are dreptul de a respinge recepția produselor și poate anula comanda și/sau solicita rambursarea prețului achitat în avans, sau va stabili împreună cu Compania un alt termen de livrare pentru produsele lipsă.
- Refuzul Clientului de a primi produsele, livrate de Companie, fără deficiențe calitative / cantitative, conform acordului părților, atrage rezilierea contractului și plata de către Cumpărător de daune interese egale cu valoarea produselor livrate și costul transportului tur-retur.
- În toate cazurile anterior precizate, costul returului produselor respinse la recepție, din cauza deficiențelor, precum și costul livrării produselor înlocuitoare sau lipsă vor fi suportate de Companie.
- Totodată, rambursarea sumelor de bani Clientului, conform dispozițiilor anterioare, se va efectua de Companie în termen de 2 zile lucrătoare de la data comunicării opțiunii de către Client. Compania nu are responsabilitate pentru întârzierile cauzate de termenele și condițiile bancare ale părților.
8. GARANȚIA PRODUSELOR:
- Produsele vândute de Companie pe website beneficiază de garanție în conformitate legislația națională a României.
- Certificatele de garanție asigură Cumpărătorul că produsul corespunde cu specificațiile tehnice și își va menține caracteristicile pe toată perioada termenului de garanție.
- Certificatele de garanție sunt emise fie de către Văzător, ori de producător sau furnizor sau direct de către Companie. În cazul certificatelor de garanție emise de către furnizori sau producători, aceștia din urmă vor prelua întreaga responsabilitate privind soluționarea garanției.
- În cazul în care produsele nu corespund sau nu și-au păstrat caracteristicile tehnice (cu excepția uzurii normale), Clientul poate solicita Companiei repararea sau înlocuirea acestor produse, sau rambursarea prețului achitat pentru respectivele produse. Termenul de soluționare a garanției este de 30 zile lucrătoare, calculat de la data preluării produsului în garanție și până la repararea sau înlocuirea acestuia, ori despăgubirea Clientului.
- În cazul produselor care necesită în mod obligatoriu instalarea și punerea în funcțiune de către persoane autorizate și aceste proceduri nu sunt finalizate în termenul de garanție sau sunt efectuate de către persoane neautorizate, valabilitatea garanției se pierde automat.
9. POLITICA DE RETURNARE PENTRU PERSOANE FIZICE:
- Clientul persoană fizică poate renunța la o comandă plasată, conform prevederilor OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii. Pentru claritate, clienții profesioniști persoane juridice nu beneficiază de politica de retur descrisă în prezentul capitol.
- Pentru a își exercita dreptul de retragere, Clientul va informa în scris Compania la adresa de e-mail sau la adresa de corespondență, în termen de 14 zile de la data la care intră în posesia fizică a produselor.
- Cheltuielile de returnare vor fi suportate de Client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face de Companie în termen de cel mult 14 zile lucrătoare de la data recepționării de către Companie a produsului ce a fost returnat, prin restituire în contul din care a fost efectuata plata, sau, în cazul plăților în numerar, într-un cont indicat de Client sau la sediul Companiei.
- Produsul returnat trebuie sa fie la momentul returului în aceeași stare in care a fost livrat, cu toate etichetele aferente produsului intacte, însoțit de documentele de livrare.
- Produse care nu se pot returna de către Client:
- produsele al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care au crescut considerabil pe parcursul perioadei de retragere;
- produsele personalizate, confecționate la solicitarea și conform instrucțiunilor Clientului;
- Daca produsele sunt returnate cu depășirea termenului de 14 zile sau într-o stare în care nu mai pot fi comercializate, Compania își rezervă dreptul de a respinge cererea și de a le returna produsele Clientului. În cazul în care produsul a fost returnat cu deteriorări minore, Compania poate solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea în stadiul inițial sau, în măsura în care nu este posibil, pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produselor ca second-hand, dacă este posibil.
10. ÎNCETAREA CONTRACTULUI:
- Contractul încheiat de părți încetează prin:
- prin executarea integrală a obligațiilor contractuale de către părți.
- prin reziliere, pentru nerespectarea dispozițiilor contractuale, dacă partea contractuală în culpă nu și-a îndeplinit în termen obligațiile contractuale;
- prin denunțare unilaterală, doar în cazurile punctuale prevăzute în prezenții Termeni și Condiții sau stabilite de părți prin contract.
- Încetarea totală sau parțială a contractului din orice motive nu va aduce atingere obligațiilor deja scadente între părți, pe care acestea sunt ținute să le îndeplinească până la încetarea efectivă a răspunderii contractuale.
11. FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT:
- Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial, a oricăreia dintre obligațiile contractuale, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de un eveniment de forță majoră.
- Partea care invocă forța majoră este exonerată de la răspundere numai în cazul în care evenimentul o împiedică în mod obiectiv și complet să ducă la bun sfârșit obligația contractuală.
- Partea care invocă forța majoră, o va aduce la cunoștința celeilalte, imediat, dar nu mai târziu de 5 zile de la data intervenției evenimentului, și va lua orice măsuri care îi stau la dispoziție în vederea limitării consecințelor respectivului eveniment. Dovada evenimentului se poate face în termen de cel mult 5 zile de la data încetării stării de forță majoră. Nerespectarea acestor termene duce la decăderea din dreptul de a invoca forța majoră.
- Cazul fortuit nu înlătură răspunderea părților, cu excepția cazurilor expres precizate în prezenții Termeni și Condiții sau stabilite de părți pe parcursul executării contractului.
12. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
- Compania asigură confidențialitatea datelor personale ale Oaspeților / Utilizatorilor / Clienților acestui website (”persoane vizate”), conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
- Persoanele vizate au dreptul la informare, acces, rectificare, ștergere, opoziție și portare a datelor personale prelucrate, prin formularea unei cereri scrise la adresele de corespondență ale părții care prelucrează datele sale personale.
- Prin accesarea / utilizarea acestui website, vă exprimați consimțământul pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în conformitate cu Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal și Politica de utilizare cookies, publicate de Companie pe acest website. În caz de dezacord, aveți dreptul de a înceta imediat navigarea pe acest website.
13. DREPTURI DE AUTOR ALE WEBSITE-ULUI:
- Toate materialele prezentate pe acest website constituie proprietatea intelectuală a Companiei sau partenerilor săi și nu pot fi copiate, reproduse, modificate, transmise, distribuite, vândute sau utilizate în scopuri comerciale fără obținerea, în prealabil, a consimțământului scris al Companiei.
- Oaspeții / Utilizatorii sunt autorizați să distribuie conținutul website-ului pe rețele sociale sau alte website-uri în scopul recomandării sau promovării produselor comercializate de Companie, cu condiția de a nu altera conținutul și de a distribui link-uri către paginile de internet ale website-ului. Compania își rezervă dreptul de a solicita Oaspeților / Utilizatorilor ștergerea imediată a distribuirilor în cazul în care contextul în care sunt realizate contravine politicilor Companiei sau aduce prejudicii imaginii acesteia.
14. LIMITARE DE RĂSPUNDERE:
- Compania depune toate eforturile pentru a furniza informații corecte referitoare la prețul și caracteristicile produselor afișate pe website. Cu toate acestea, pot interveni erori umane sau ale sistemului informatic, care pot privi, printre altele, prețurile sau caracteristicile produselor afișate pe website. Compania nu poate fi trasă la răspundere pentru asemenea erori, motiv pentru care solicităm Clienților abordarea unei conduite de bună credință și cooperare.
- În cazul înregistrării unei comenzi pe website pentru produse cu un preț derizoriu față de prețul real de piață (din cauza unor erori), Compania are dreptul de a anula comanda, notificând ulterior Clientul. O asemenea achiziție este nelegală, reprezentând o faptă delictuală, respectiv îmbogățirea fără justă cauză.
- Dacă se înregistrează o comandă pentru un produs cu caracteristici eronate (din cauza unor erori), Compania are dreptul de a anula comanda. Ulterior, Compania va depune toate eforturile pentru a livra, cu acordul Clientului, un produs cu caracteristici cât mai apropiate de cele prezentate la momentul plasării comenzii.
- Compania vă încurajează să nu divulgați nimănui datele personale privind accesul în contul de utilizator al website-ului. Utilizatorul își asuma întreaga responsabilitate pentru divulgarea către orice terț a datelor de cont confidențiale, în măsura în care acestea sunt folosite pentru achiziții sau creează un prejudiciu de orice altă natură Utilizatorului sau Companiei.
- Compania nu va fi responsabilă pentru problemele sau disfuncționalitățile sistemelor de internet sau ale echipamentelor informatice survenite ca urmare a utilizării website-ului.
- Compania își rezervă dreptul de a modifica, suspenda temporar sau permanent, ori de a interzice accesul la website, fără notificare prealabilă.
- Compania nu va fi responsabilă pentru daune directe sau indirecte, inclusiv, dar fără a se limita la, pierderi de profit sau de date, care rezultă din utilizarea acestui website și a conținutului său.
- Website-ul poate conține link-uri către alte domenii de internet. Compania nu este responsabilă pentru conținutul acestor site-uri sau pentru eventualele defecțiuni ale acestora.
15. RECENZII ȘI RECLAMAȚII:
- Oaspeții, Utilizatorii și Clienții pot publica recenzii, comentarii, sugestii, întrebări, sau alte tipuri de mesaje, atât timp cât conținutul acestora nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, de natură comercială sau politică, spam, etc. În vederea publicării unor asemenea mesaje nu puteți folosi adrese de e-mail sau identități false. Compania își rezervă dreptul de a șterge imediat asemenea postări și, în cazul publicării cu rea credință a unor mesaje defăimător, Compania îți rezervă dreptul de a solicita daune interese pentru prejudiciul direct și indirect suferit (prejudiciu imagine, pierderi de profit, etc.).
- Reclamațiile privind interacțiunile și produsele publicate / achiziționate de pe website, ne pot fi comunicate în scris de Oaspeți, Utilizatori sau Clienți la adresa de email sau adresa de corespondență a Companiei, ori prin formularul de contact publicat pe website. Compania va răspunde reclamațiilor în termen de cel mult 2 zile lucrătoare.
16. LEGISLAȚIE ȘI LITIGII:
- Termenii și Condițiile au fost redactare și vor fi interpretare în conformitate cu legislația din România.
- Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apară intre Oaspete /Utilizator / Client și Companie se va rezolva pe cale amiabilă. Daca nu va fi posibilă, disputa va fi soluționată de către instanțelor competente de la sediul Companiei.
17. DISPOZIȚII FINALE:
- Compania își rezervă dreptul de a actualiza sau modifica Termenii și Condițiile oricând, fără o notificare prealabilă. Oaspeții / Utilizatorii / Clienții sunt responsabili să revizuiască periodic Termenii și Condițiile pentru orice modificări. Continuarea utilizării website-ului după astfel de modificări constituie acceptarea Termenilor și Condițiilor revizuiți.
- În cazul constatării nulității unor clauze din Termeni și Condiții sau în cazul în care unele clauze devin inaplicabile, celelalte prevederi cuprinse în Termeni și Condiții își mențin valabilitate.
- Oaspetele / Utilizatorul / Clientul declară că a înțeles că prezentele Termeni și Condiții fac parte integrantă din toate documentele contractuale.
- Oaspetele / Utilizatorul / Clientul declară că a citit cu atenție Termenii și Condițiile și este de acord cu conținutul acestora.
- Termenii și condițiile au un număr de 8 pagini și 17 capitole (I-XVII).